Starbucks lansează campanie de propagandă pro-transsexuali

Reclama, care a câștigat premiul pentru „diversitate în reclame”, se termină cu mesajul „Every Name s a Story” (Orice nume spune o poveste) și cu hashtag-ul #whatsyourname, care face referire la o campanie mai veche desfășurată de Starbucks pe Twitter, tot pentru a susține transsexualii.

Filiala Starbucks din Regatul Unit a lansat de curând un clip promoțional în care-și demonstrează susținerea pentru „cauza transsexualilor”. Reclama urmărește o fată (?) cu părul tuns extrem de scurt care trece prin mai multe ipostaze în care lumea i se adresează cu numele său, anume Jemma. Se deduce oarecum jena pe care o are când trebuie să-și treacă numele pe un site sau când curierul și apoi tatăl i se adresează cu Jemma. Reclama are un sfârșit pe-semne triumfător în care fata se duce la o cafenea Starbucks și, întrebată cum se numește, răspunde „James”. Vedem apoi cum tipul de la cafenea scrie „James” pe cană și cum fata pleacă fericită de la Starbucks.

Reclama, care a câștigat premiul pentru „diversitate în reclame”, se termină cu mesajul „Every Name s a Story” (Orice nume spune o poveste) și cu hashtag-ul #whatsyourname, care face referire la o campanie mai veche desfășurată de Starbucks pe Twitter, tot pentru a susține transsexualii.
De-asemenea, cafenelele Starbucks din Regatul Unit au scos la vânzare prăjiturele în formă de coadă de sirenă pentru a strânge 100,000 de lire sterline pentru un grup de activiști transsexuali numit Mermaids (Sirene), un grup care militează pentru administrarea de medicamente care opresc dezvoltarea naturală a corpului în timpul pubertății, medicamente menite să fie administrate unor copii. Tot acest grup militează pentru legalizarea CASTRĂRII ȘI MASECTOMIEI LA COPII.

Iar Starbucks susține astfel de cauze. Pe scurt, Starbucks susține abuzul unor copii perfect sănătoși.

Această grupare abominabilă încurajează părinții să „acționeze cât mai curând” și să înceapă tratamentele, arătându-le celor mici că îi susțin. Desigur, ce „uită” ei să menționeze e că în 80% din cazurile în care un copil e în conflict cu sexul său și nu se simte, să spunem, fericit ca băiat sau fetiță, aceste nemulțumiri trec până la pubertate, iar ei cresc în adulți perfect fericiți cu viața lor.
Să profiți de niște schimbări hormonale prin care trece un copil sau de confuzia și nesiguranța caracteristice copilăriei se numește abuz.

Printr-o coincidență, campania pro-transgender a celor de la Starbucks s-a lansat în aceeași zi în care în Marea Britanie, s-a lansat o anchetă legată de aceste medicamente pentru blocarea hormonilor și potențialele abuzuri de la clinica Tavistock, cunoscută mondial pentru numărul record de copii (unii chiar și de 9-10 ani) pe care îi tratează și-i „ajută să-și schimbe sexul”.

De ce ne interesează? Pentru că Starbucks are cafenele peste tot prin România. Copiii și prietenii noștri merg la ele, poate chiar și noi am mers în trecut acolo și am oferit bani unei companii care susține abuzul fizic și psihologic al unor copii confuzi.
Personal, m-am ținut mereu departe de cafenele acestor specimene dezgustătoare, din principiu și considerându-le un fad trend vestic de care sincer, nu avem nevoie. Dar după această poveste, niciun om cu mintea la cap n-ar trebui să mai calce pe la Starbucks.