Ferrari a confirmat că va lansa două modele noi în luna septembrie în cadrul unui eveniment care va avea loc pe circuitul de la Fiorano. Unul dintre cele două modele ar putea fi SUV-ul Purosangue.
Ferrari a anunțat în vara acestui an că va extinde semnificativ gama de modele pentru a crește vânzările fără să mărească producția fiecărui model în parte.
În cadrul unui raport financiar cu privire la veniturile obținute în al doilea trimestru al anului, Louis Camiller, CEO-ul constructorului italian, a dezvăluit că Ferrari va prezenta încă două modele noi în luna septembrie.
Prezentările oficiale vor avea loc în cadrul unui eveniment de două săptămâni care va avea loc pe circuitul de la Fiorano, iar unii dintre invitați au început deja să primească invitațiile oficiale de participare.
Camiller nu a oferit niciun fel de detaliu despre cele două modele care ar urma să fie prezentate în luna septembrie. Publicația Motor1 speculează că unul dintre cele două modele pregătite pentru luna septembrie este SUV-ul Purosangue despre care Ferrari a menționat prima oară în toamna anului trecut și despre care se vehicula că va fi lansat în cursul acestui an.
Ferrari a lansat deja în prima parte a acestui an noile modele F8 Tributo și SF90 Stradale , iar până în 2022 intenționează .
Recent, directorul Enrico Galliera, directorul de marketing al Ferrari, explica noua strategie agresivă de lansare a noilor modele prin faptul că își dorește o extindere a gamei de clienți.
„Devenim mai puțin previzibili. Lucrăm la redesenarea produselor noastre pentru viitor. Avem o vorbă: modele Ferrari diferite pentru clienți Ferrari diferiți”, a precizat acesta.
Ferrari este una dintre cele mai cunoscute companii din Italia care se ocupa cu productia de masini sport. Firma a fost infiintata in 1929 de catre Enzo Ferrari, specializandu-se initial in sponsorizarea pilotilor si in productia de masini de curse. Pachetul majoritar de actiuni in cadrul firmei a fost preluat de catre compania Fiat care a devenit actionar al firmei in 1969. In 2013, au fost vandute aproape 7.000 de masini Ferrari, veniturile ajungand sa valoreze 2.3 miliarde de euro. Vanzarile de pe piata din America de Nord reprezentau in anul 2014 30% din vanzarile din intreaga lume. Valoarea la care este estimat brandul Ferrari a ajuns la 4 miliarde de dolari.
Discussion about this post