Ne-am găsit noul dușman. Gata, putem să ne liniștim iar toți idioții utili ai țării își pot aținti ura asupra Oanei Lovin, protestara care a adus sparanghel la protestele din Piața Victoriei și a punctat foarte corect dublul standard care guvernează această țară – unii trebuie să stăm în casă cu măscuță, în timp ce alții pot pleca bine mersi la madam Merkel să dea cu mătura, să culagă sparanghelul și ce o mai vrea coana Merkel.
Și bineînțeles că presa română, plătită în mod direct de Guvernul lui Orban să zică de bine și să mai convingă oamenii să se încreadă în măsurile sale abuzive, a trebuit să riposteze. Cum vine domnișoara asta și se ia de tati Orban care ne dă bănuțu?
Imediat s-au dezgropat niște imagini de pe un site de videochat care o arată pe tânăra protestatară făcând diverse gesturi erotice, masturbându-se și așa mai departe. Și uite așa au rezolvat problema. Abundă presa de titluri de genul „noaptea se mângâie, ziua vorbește de biserică și de familia tradițională”.
Așa…și? Voi ce faceți noaptea, stimabililor de la DCNews, WowBiz și toate celelalte publicații care ați atacat-o pe domnișoara Lovin? Vă rugați? Meditați la sensul vieții? Cu ce vă deranjează pe voi cum își câștigă pâinea această femeie?
Atâta timp cât nu a spus în direct în timp ce făcea video-chat lucruri care să contrazică vederile exprimate la protest sau în înregistrările în care susține protestul, care e problema? Cu ce o oprește videochat-ul pe domnișoara Lovin să meargă la proteste sau la biserică duminica?
Doar pentru că face spectacole erotice online, asta îi anulează dreptul la credință? Dreptul la o viață privată? Femeile care fac videochat sunt trecute în lege ca fiind un paria al societății, un fel de cetățean indezirabil pe care noi ca societate trebuie să-l expulzăm dintre noi pentru a ne proteja copiii?
Până la noi ordine, videochat-ul e legal în România, iar Lovin vorbea online cu oameni majori care iarăși aveau dreptul de a accesa astfel de site-uri. Ce e în neregulă cu ele și cu ce se contrazice cu susținerea Oanei Lovin pentru familia tradițională?
Cu nimic, din câte văd. Majoritatea site-urilor care o atacă acum pe Oana Lovin se plâng că de ce își permite ea să incite lumea la protest și să apară la demonstrații? Dar cum, restul oamenilor care se strâng în Piața Victoriei din varii motive sunt sosiți de la mânăstire? Miile acelea de oameni care au ieșit în anii precedenți să #reziste n-au vizionat în viața lor un film porno?
Până nu verificăm integritatea morală a tuturor protestatarilor, și mai ales a „jurnaliștilor” care o critică pe Oana Lovin, s-o lăsăm mai moale cu morala și să nu ne mai dăm oripilați. Că nu la femeile care fac astfel de spectacole ar trebui să ne uităm dezgustați, ci la bărbații (mulți dintre ei „familiști”) care accesează astfel de site-uri.
Iar partea cea mai neliniștitoare a acestor atacuri nefondate e că niciunul dintre acești luptători morali care aruncă cu noroi în Oana Lovin nu răspund la problema dublu-standardului pe care a ridicat-o prezența sa la protest. Se poate oare să nu știe să explice? Sau l-o ustura prea tare pe tati Orban să admită cum își bate guvernul său joc de legea română?
Discussion about this post