Dr. Oetker și-a asumat întotdeauna responsabilitatea și caută să mențină o activitate sustenabilă ca parte integrantă a ADN – ului său corporativ. Compania și-a unit acum obiectivele ambițioase de sustenabilitate în Carta Sustenabilității Dr. Oetker. Printre alte lucruri, Dr.Oetker dorește să obțină neutralitate climatică, să reducă consumul de plastic și să își creeze ambalaje complet reciclabile. În plus, compania investește foarte mult în profilurile nutriționale ale propriilor produse.
“Fiind o afacere de familie ce activează în producția de alimente și având companii de producție și distribuție pe fiecare continent în jurul lumii, suntem conștienți de responsabilitatea noastră față de oameni și natură. Odată cu implementarea Cartei Sustenabilității Dr. Oetker, promovăm stilul de viață responsabil al consumatorilor noștri, asigurăm condiții corecte și sustenabile de-a lungul întregului lanț de aprovizionare reducând în același timp amprenta noastră asupra mediului. Dr. Oetker rămâne astfel fidel propriilor competențe esențiale, producând alimente de o înaltă calitate pentru momente de bucurie și oferind consumatorilor săi soluții din ce în ce mai relevante printr-un portofoliu de produse variat,” declară Dr. Albert Christmann, Președinte al Consiliului Executiv al Dr. Oetker.
Trei dimensiuni ale Cartei Sustenabilității
Carta Sustenabilității, care a fost lansată intern în anul 2020, cuprinde un total de 27 de proiecte, sub egida căreia echipe interdisciplinare lucrează pentru a atinge obiective ambițioase de sustenabilitate. Obiectivele specifice sunt atribuite celor trei dimensiuni Alimentația Noastră, Lumea Noastră și Compania Noastră.
Alimentația Noastră urmărește o abordare care să permită consumatorilor să ducă un stil de viață echilibrat, orientat pe sănătate și sustenabilitate. Printre alte lucruri, Dr. Oetker își propune, ca până în anul 2025, să optimizeze profilurile nutriționale ale produselor sale și, de exemplu, să reducă utilizarea sării, zahărului și grăsimilor cu până la 20 de procente.
Lumea Noastră reunește toate activitățile cu care Dr. Oetker modelează în mod pozitiv impactul social și de mediu al activităților sale corporative. Compania va obține neutralitatea climatică în toate locațiile până în anul 2022. Cantitatea de deșeuri alimentare pe care Dr. Oetker o poate influența direct va fi redusă cu 25 de procente până în anul 2025. Compania se va asigura că toate materialele de ambalare pot fi reciclabile până în anul 2025, aducând astfel o contribuție importantă la reducerea deșeurilor din plastic. În plus, Dr. Oetker intenționează să facă lanțurile sale de aprovizionare sustenabile – atât social cât și ecologic.
Compania Noastră se referă la angajații Dr. Oetker: Compania rămâne un angajator responsabil, asigură egalitate și promovează diversitatea. Cu scopul de a preveni complet accidentele ocupaționale, Dr. Oetker va implementa de asemenea un system de management care respectă certificarea standard recunoscută internațional ISO 45001 în toate locațiile de producție până în anul 2025.
Toate obiectivele și informațiile de bază pot fi găsite la: www.oetker.de/nachhaltigkeit (Germană și www.oetker.com/sustainability (Engleză)
Accent pe nevoile consumatorilor
La proiectarea obiectivelor, Dr. Oetker și-a inclus în mod firesc opiniile consumatorilor, astfel cum Dr. Judith Güthoff, Șef al Departamentului de Sustenabilitate & Conformitate în cadrul Dr. Oetker, explică: “Rezultatele sondajelor în rândul părților interesate și ale consumatorilor noștri sunt, pe langă propriile noastre convingeri, o bază importantă pentru obiectivele pe care ni le-am propus în Carta Sustenabilității. Dr. Oetker s-a concentrat întotdeauna asupra consumatorilor și este absolut logic să le ascultam părerea și să integrăm dorințele lor în planurile noastre. Pe acest fond, Carta Sustenabilității Dr. Oetker este o reflecție a evoluțiilor sociale care au ca scop punerea în centrul activităților noastre a unor probleme precum protecția mediului, tratamentul corect al animalelor și diversitatea. În același timp, acțiunile noastre reflectă creșterea gradului de conștientizare a sănătății consumatorului, pentru care alimentația conștientă și sustenabilă devine din ce în ce mai importantă. Luăm în considerare acest lucru cu obiectivele noastre de sustenabilitate.”
Despre Dr. Oetker
În cadrul Dr. Oetker Group, Dr. Oetker reprezintă umbrela pentru numeroase companii de producție și vânzări care sunt active în mai bine de 40 de țări și, pe langă piețele de bază din Europa, operează de asemenea în Nordul și Sudul Americii precum și în Africa, Asia și Australia. În anul financiar 2019, Dr. Oetker și Conditorei Coppenrath & Wiesse au realizat venituri din vânzări de 3.390 milioane EU, având mai mult de 16.200 angajați în toată lumea – din care 7.000 lucrează în Germania. Fondată acum 130 de ani în Bielefeld, compania de familie Dr. Oetker este una dintre cele mai importante companii de produse din industria alimentară germană. Portofoliul divers de produse cu aproximativ 1.000 de produse în Germania și mai mult de 4.000 de produse în lumea întreagă include, printre altele, ingrediente, mixuri și decoruri pentru prăjituri, deserturi, prăjituri, conservanți, Musli Vitalis, pizza congelată și snacks, o ofertă variată pentru industria ospitalității și multe altele.
Discussion about this post