Compania Facebook Inc oferă anunțuri gratuite Organizației Mondiale a Sănătății, reprezentanții acesteia susținând că vor să ajute utilizatorii să nu fie dezinformați cu privire la coronavirus, riscurile sale și modul în care aceștia trebuie să reacționeze în cazul în care se află în pericol. Anunțul a fost făcut de șeful executiv Mark Zuckenberg în cursul zilei de marți și a fost preluat de Reuters.
Mark Zuckenberg a scris într-un post de pe rețeaua de socializare Facebook că Organizația Mondială a Sănătății va putea folosi atâtea anunțuri câte are nevoie, împreună cu alte forme de ajutor.
Zuckenberg a promis de asemenea că falsele informații și teoriile de conspirație pe care OMS le respinge for fi înlăturate de pe rețea.
Cei de la Facebook vor lucra împreună cu experți din domeniul sănătății și vor mai oferi milioane de alte credite pentru publicitate altor organizații publicate.
Utilizatorii care caută posturi legate de coronavirus pe Facebook vor vedea acum un pop-up care îi direcționează spre conținut oferit de Organizația Mondială a Sănătății sau spre o autoritate locală în Sănătate. Potrivit CNBC, cei dintr-o țară în care a fost reportată transmiterea de la persoană la persoană vor vedea informația în News Feed.
În februarie, compania susținea că va interzice anunțurile de publicitate pentru produse care oferă vindecare sau privesc prevenția coronavirusului, precum și pe cele care creează un sentiment de urgență în jurul epidemiei.
Până în data de 3 martie 2020, boala care se crede că și-a avut originile în orașul chinez Wuhan s-a răspândit în lume, infectând aproape 93 000 de oameni de pe tot globul.
Alte platforme de social media au luat măsuri pentru a îmbunătăți conținutul pe care îl distribuie cu privire la acest virus. Astfel, căutările pe internet ale cuvântului „coronavirus” duc la o pagină web bine întreținută, în vreme ce Organizația Mondială a Sănătății a lansat un cont și pe aplicația deja celebră TikTok, în săptămâna care a trecut.
Discussion about this post