Inspecția Muncii anunță că odată cu intrarea în vigoare a Ordinului ministrului muncii și protecției sociale nr.
1.140/2020, începând cu data de 25 iulie 2020, beneficiarii au obligația să țină
evidența zilierilor în Registrul electronic de evidență a zilierilor.
În vederea completării şi transmiterii Registrului electronic de evidență a zilierilor,
utilizatorii trebuie să completeze și să solicite electronic cererea de autorizare,
denumită „Autorizare Acces“, şi să obţină autorizarea accesului din partea
Beneficiarului. Autorizarea accesului utilizatorilor care au transmis solicitarea
electronică, se realizează de către Beneficiar din portalul Inspecţiei Muncii,
Operator de date cu caracter personal, înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal sub nr. 3792 prin conectare la aplicația web aferentă Registrului electronic de evidență a zilierilor .
În ceea ce privește punerea în aplicare a prevederilor Legii nr. 52/2011 privind
exercitarea unor activități cu caracter ocazional desfășurate de zilieri, republicată,
cu modificările și completările ulterioare, facem următoarele precizări:
– Ordinul ministrului muncii și protecției sociale nr. 1.140/2020 stabilește
metodologia de întocmire și transmitere a registrului electronic de evidență a
zilierilor, precum și înregistrările care se efectuează în acesta.
Registrul electronic de evidență a zilierilor trebuie transmis on-line de către
utilizatori, în conformitate cu instrucţiunile din manualele de utilizare ale
aplicațiilor și cu prevederile ordinului ministrului muncii și protecției sociale nr.
1.140 din 2020. Registrele transmise se regăsesc în baza de date centrală a sistemului
informatic, organizată la nivelul Inspecţiei Muncii:
– Manualul de utilizare a aplicației mobile „Inspectia Muncii”
– Manualul de utilizare a aplicației web din portalul Inspecţiei Muncii
– Termeni și condiții
– Raspunsuri la întrebări frecvente privind REGISTRUL ELECTRONIC DE EVIDENŢĂ A
ZILIERILOR
Inspecţia Muncii pune la dispoziţia beneficiarilor/utilizatorilor un centru de suport
tehnic, disponibil de luni până vineri în intervalul orar de la 09:00 până la 18:00. Pentru suport
tehnic sau sugestii referitoare la Registrul electronic de evidență a zilierilor, puteţi
transmite e-mail la adresa suportzilieri@inspectiamuncii.ro
Discussion about this post