În timp ce societatea este distrasă de problemele cauzate de pandemia Covid-19, prelungira stării de alertă în mod fraudulos de către guvernul Orban, și protestele ce zguduie străzile americane, pe șest în lume se mai desfășoară și anualul Pride Month, care celebrează viețile persoanelor LGBT.
Drept urmare, fel de fel de reclame și articole menite să inducă lumea în eroare au început să circule, atât în străinătate precum și la noi în țară. O astfel de reclamă o vedeți aici:
O reclamă imensă care, fără îndoială, a costat multe, multe mii de euro. Și pentru ce? Dacă citiți afișul, el face reclamă la o asociație îndoielnică care își propune să ajute persoanele LGBT trecute de o anumită vârstă. Pentru că sunt atât de multe în România, nu-i așa?
Și totuși, abia ce s-a organizat un protest ieri pentru includerea teoriei de gen în educația școlară, protest la care au participat nu mai mult de 5 persoane. Și deși nu e clar câți erau mai în vârstă, așa, cinci persoane nu justifică un afiș de mii de euro, nu-i așa?
Și atunci la ce ajută un astfel de afiș mare? Dar o sută? Pentru că ele sunt presărate prin toată țara, nu doar un caz izolat.
Și or fi, nu spunem, or fi unu, doi, șapte oameni în vârstă cu orientări sexuale diverse. Însă din nou, nu cât să justifice zeci sau chiar sute de mii de euro cheltuiți pe reclame. E lesne, astfel, de văzut că reclamele acestea uriașe care au acaparat țara, precum și organizația din spatele lor (Best4Older LGBTI) au un alt scop pe teritoriul românesc, anume acela de a manipula populația și a normaliza o minciună. Nu există în țară o comunitate LGBTI atât de mare ca în vest. Că nu există, asta e. Dar dacă te lovești de astfel de afișe oriunde mergi, la un moment dat, începe și ție să ți se pară normal, și încet încet, devii convins că într-adevăr trăiești într-o lume progresistă în care conduce nenea care-și zice de fapt tanti.
Este vorba de o încercare mârșavă de a răspândi fake news și de a promova o narativă care de fapt nu există pentru a vinde un „nou normal” globalist, atât de dorit de stăpânii noștri europeni.*
Ba mai mult, dacă citești puțin din „literatura” propagandistă răspândită de această fundație, nu poate să nu te bufnească râsul.
„Persoanele în vârstă LGBTI riscă să nu meargă la doctor. Persoanele în vârstă LGBTI pot ezita să programeze o consultație. Persoanele în vârstă LGBTI pot să nu caute un tratament deși au nevoie neapărată de unul. Acest fenomen are loc deoarece persoanele LGBTI de multe ori se tem de discriminare atunci când au nevoie de servicii de sănătate.”
Ca să cităm o vorbă veche românească, ce-are …. cu prefectura? Nu știu la ce doctori merg oamenii ăștia, dar o dată n-am auzit doctorul de inimă, plămâni, rinichi, neurologie sau orice alt domeniu (cu excepția celor care vizează sănătatea reproductivă) să întrebe cu cine împarți așternutul. Nici chiar la ginecolog n-am văzut să se pună accent dacă partenerul e bărbat, femeie sau cămilă, vorba bancului.
Păi și atunci de ce discriminare vorbim aici? Doar o altă problemă imaginară a unui grup imaginar. Dar dacă urmărești tonul acestui pliant, pare a fi o problemă esențială a societății românești.
Ne amintim cu ocazia asta că propaganda nu doarme, nici din cauza virusului, nici din cauza lui Orban. Ea continuă, pe căi ferite, să-și croiască drum în viețile noastre de zi cu zi.
*Best4Older LGBTI este un proiect susținut de RIGHTS, EQUALITY AND CITIZENSHIP PROGRAMME (REC), un proiect oficial al Uniunii Europene.
Discussion about this post