Aducem la cunoştinţa opiniei publice programul de funcţionare al
compartimentelor arhivă-registratură din cadrul Tribunalului Maramureş şi
judecătoriilor arondate, în perioada vacanţei judecătoreşti, respectiv 1-31 august
2020:
Tribunalul Maramureş
Marţi şi Joi: de la 09.00 la10.00 – justiţiabili
de la 10.00-12.00 – avocaţi, consilieri juridici, experţi
Luni, Miercuri şi Vineri: ÎNCHIS
Judecătoria Baia Mare
Luni-Vineri: de la 09.00-10.00
Judecătoria Sighetu Marmaţiei
Luni-Vineri: de la 09.00-10.00 – justiţiabili
de la 10.00-12.00 – avocaţi, experţi, executori judecătoreşti, consilieri
juridici
Arhiva va fi închisă în zilele de 14 şi 28 august 2020.
Accesul se va realiza doar în baza unei programări prealabile pe adresa de e-mail
a instanţei.
Judecătoria Vişeu de Sus
Luni-Vineri: de la 09.00-11.00
Arhiva va fi închisă în zilele de 14 şi 28 august 2020.
Judecătoria Dragomireşti
Luni-Vineri: de la 09.00-10.00 – justiţiabili
de la 10.00-12.00 – avocaţi, consilieri juridici, practicieni în insolvenţă,
experţi
Judecătoria Tărgu Lăpuş
Luni-Vineri: de la 09.00-12.00
Rămân valabile regulile stabilite prin Ordinul de serviciu nr. 15/13.05.2020 emis
de preşedintele Tribunalului Maramureş privind instituirea unor măsuri
organizatorice la nivelul Tribunalului Maramureş începând cu data de 15.05.2020,
Ordin care poate fi consultat pe pagina de internet a instanţei de pe Portalul
instanţelor de judecată, la secţiunea Acasă – Actualitate.
Recomandăm ca înscrisurile să fie depuse la dosar prin e-mail şi fax, urmând ca
originalul să fie transmis prin poştă doar dacă va fi solicitat, iar studierea dosarelor să
se realizeze prin intermediul aplicaţiilor Info şi Fişă Dosar de pe site-ul Curţii de
Apel Cluj, www.curteadeapelcluj.ro.Rămân valabile regulile stabilite prin Ordinul de serviciu nr. 15/13.05.2020 emis
de preşedintele Tribunalului Maramureş privind instituirea unor măsuri
organizatorice la nivelul Tribunalului Maramureş începând cu data de 15.05.2020,
Ordin care poate fi consultat pe pagina de internet a instanţei de pe Portalul
instanţelor de judecată, la secţiunea Acasă – Actualitate.
Recomandăm ca înscrisurile să fie depuse la dosar prin e-mail şi fax, urmând ca
originalul să fie transmis prin poştă doar dacă va fi solicitat, iar studierea dosarelor să
se realizeze prin intermediul aplicaţiilor Info şi Fişă Dosar de pe site-ul Curţii de
Apel Cluj, www.curteadeapelcluj.ro, se arată într-un comunicat.
Discussion about this post