Organizaţia de protecţie a consumatorilor Info Cons a lansat o linie telefonică specială destinată
persoanelor care îşi fac teste pentru detectarea C o v i d-19, potrivit unui comunicat remis miercuri de
Info Cons.
Numărul Telekom cu tarif normal în reţea 021-9615 este dedicat persoanelor care au efectuat analize de
testare pentru C o v i d -19 sau care doresc sa realizeze aceste analize. La acest număr de telefon
consumatorii pot solicita consiliere, informare sau pot depune sesizări din perspectiva protecţiei
consumatorilor.
În afară de linia telefonică specială, consumatorii care întâmpină probleme legate de testele pentru
C o v i d-19 pot contacta Info Cons pe acest subiect la adresa de e – mail: reclamatii @ infocons.ro
Info Cons subliniază că, printre drepturile fundamentale ale consumatorilor, se numără dreptul de a fi
protejaţi împotriva riscului de a achiziţiona un produs sau de a li se presta un serviciu care ar putea să le
prejudicieze viaţa, sănătatea sau securitatea ori să le aducă atingere drepturilor şi intereselor legitime;
dreptul de a fi informaţi complet, corect şi precis asupra caracteristicilor esenţiale ale produselor şi
serviciilor, astfel încât decizia pe care o adoptă în legătură cu acestea să corespundă cât mai bine
nevoilor lor, precum şi de a fi educaţi în calitatea lor de consumatori; dreptul de a avea acces la pieţe
care le asigură o gamă variată de produse şi servicii de calitate; dreptul de a fi despăgubiţi în mod real şi
corespunzător pentru pagubele generate de calitatea necorespunzătoare a produselor şi serviciilor,
folosind în acest scop mijloace prevăzute de lege. a produselor şi serviciilor, folosind în acest scop mijloace prevăzute de lege.
Preşedintele Info Cons, Sorin Mierlea, a subliniat că persoanele care fac analize de depistare a C o v i d-19
au dreptul la respectarea de către prestator al termenului de timp privind rezultatul testului.
Discussion about this post